ABIL's soulmate

ABIL's soulmate

Monday, March 31, 2014

Catatan : Kamu, Cinta

Buat si Gadis yang aku panggil kamu Cinta

i. Kebiasaannya ketika bangun dari tidur, jiwa aku kosong. Yang tinggal hanya rasa mahu teruskan hidup yang tinggal separuh. Separuh lagi telah terpadam bertahun kerana kekecewaan pada perasaan yang lalu. Lewat ini aku melihat sedikit-sedikit perasaan baru mulai tumbuh. Subur dan merimbun memberikan rasa yang menenangkan. Sehingga aku menjadi rindu bila tiada pancaran matahari di celah rimbunan. Separuh kehidupan aku kini hidup semula. Apakah kamu yang menjaganya?

ii. Biar aku menjadi orang yang kamu gelar "tiada orang yang menyebut namaku sesempurna kamu menyebutnya". Sungguh indah dan lembut. Membuatkan aku lain daripada yang lain seumur hidupmu..

Terima kasih kamu, Cintaku!


Di beranda rumah
28 Mac 2014
10.50AM
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

bT*xJmx*PTEyMzc1Njg5NDA3OTMmcHQ9MTIzNzU2ODk1ODc5MyZwPTM2MzYxJmQ9d2FmLWNsb2NrcyZnPTEmdD*mbz*zOGFiYmY1YTkyNzU*YmUwYTM1ZjVlOGE3MjQxYzZiZg==.gif